فروشگاه اینترنتی تم پرس

قالب وردپرس - افزونه وردپرس - آموزش وردپرس

فروشگاه اینترنتی تم پرس

قالب وردپرس - افزونه وردپرس - آموزش وردپرس

فروشگاه تخصصی همواره تخفیف وردپرس با ارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت به همراه پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

افزونه وردپرس یواست سئو

سئو و بهینه سازی یکی از مواردی است که می تواند در افزایش موفقیت کسبو کار شما نقش مهمی داشته باشید. به طور کلی اگر بخواهیم سئو را معنی کنیم باید بگوئیم که سئو یا بهینه سازی سایت یعنی سازگار کردن سایت با موتورهای جستجو تا با سایت ما دوست شده و بتوانند مخاطب را به سمت سایت ما هدایت کنند. در این مطلب به شما ابزاری معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی به وسیله آن سایت خود را بهینه نمائید. پس همراه ما باشید.

 

افزونه وردپرس Yoast Seo از جمله بهترین های وردپرس می باشد که شما به کمک آن می توانید سایت خود را بهینه نمائید. کار با این افزونه بسیار راحت است. پس از نصب افزونه در سایت شما در پائین تمامی مطالب, نوشته ها دسته بندی ها, برگه ها و ... یک باکس اضافه میشود که در این قسمت تمامی مواردی که محتوای شما نیاز به اصلاح داشته باشد را افزونه نمایش می دهد. تنها کاری که لازم است شما انجام بدهید این است که تمامی چراغ های لازم را سبز نمائید. به همین راحتی!!!!

شما به کمک افزونه وردپرس یواست سئو همچنین می توانید نقشه سایت خود را بسازید و آن را در کنسول گوگل ثبت نمائید. در پائین شما میتوانید مشخصات کامل افزونه را مشاهده نمائید.

افزونه Yoast seo 12.2

برای خرید نسخه 12.2 افزونه با قابلیت به روزرسانی خودکار از پنل وردپرس  میتوانید بر روی دانلود افزونه سئو وردپرس یواست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی