فروشگاه اینترنتی تم پرس

قالب وردپرس - افزونه وردپرس - آموزش وردپرس

فروشگاه اینترنتی تم پرس

قالب وردپرس - افزونه وردپرس - آموزش وردپرس

فروشگاه تخصصی همواره تخفیف وردپرس با ارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت به همراه پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

قالب وردپرس مارکتیکا

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۶ ق.ظ

قالب وردپرس مارکتیکا

یکی از موارد جذاب در کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی فروشگاه فروش فایل دیجیتال می باشد. در این فروشگاه شما می توانید محصولات دیجتال و دانلودی خود را به صورت آنلاین بفروشید و کسب درآمد نمائید.

یکی از بهترین های قالب وردپرس که شما می توانید برای این کار استفاده نمائید, قالب فروش فایل ووکامرس مارکتیکا می باشد. شما به راحتی با استفاده از این قالب وردپرس می توانید سایتی جذاب و کاربر پسند را طراحی و پیاده سازی نمائید.

قالب وردپرس مارکتیکا

از امکانات و ویژگی های فوق العاده قالب مارکتیکا می توان به استفاده از افزونه وردپرس ویژوال کامپوزر اشاره کرد. شما به راحتی با استفاده از این پلاگین حرفه ای وردپرس می توانید بی نهایت صفحه دلخواه با امکانات مختلف ایجاد نمائید. 

از دیگر قابلیت های قالب فروش فایل مارکتیکا می توان به ابزارک های ویژه و اختصاصی آن اشاره کرد که دست شما را در طراحی و پیاده سازی یک سایت فروشگاهی تمام عیار باز می گذارد.

هماهنگی کامل با فروشگاه ساز ووکامرس و امکان استفاده از قابلیت های بی شمار این فروشگاه ساز رایگان از دیگر جزئیاتی است که شما می توانید با استفاده از قالب فروش فایل ووکامرس مارکتیکا پیاده سازی کنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر قالب و خرید آن با قیمت فوق العاده بر روی اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی